DEN 1

Úspěšně jsme zvládli 1. den. Prošli jsme okolí, vybojovali šiškovou bitvu, zvládli jsme evoluci, oblékli pračlověky, přeplavali bazén... no a teď už spokojeně spíme :-)

DEN 2

Zatím máme štěstí na krásné počasí. Sice ještě občas fouká studený zimní vítr, ale sluníčko svítí a je tady nádherně. Sníh rychle mizí, takže na bobování už to v okolí asi nebude, ale snad se nějaký sníh udrží do středy aspoň na Pustevnách, chceme to zkusit ještě tam. Tady už je souvislá vrstva jen na sjezdovkách. Zítra nás ale čeká výlet do Rožnova pod Radhoštěm, tak nám moc držte palce, ať nám to jarní počasí vydrží! No a taky se nezapomeňte mrknout na fotky. Do pravěkého deníku nám přibyli obři z doby ledové.

DEN 3

Máme za sebou Rožnov pod Radhoštěm - Jurkovičovu rozhlednu a Valašské městečko. Tam jsme měli štěstí na úplně úžasnou průvodkyni, počasí nám také přálo... Byl to prostě fajn výlet! Klidně bychom tam vydrželi i déle. Jinak za návštěvu určitě stojí také expozice ve Valašském muzeu, kde jsme se ale mohli zdržet jen krátce, ale i tak jsme tam viděli spoustu zajímavých věcí. Zítra nás první čeká lyžování. No a taky tady prý vykvetly sněženky, tak se je pokusíme najít.

DEN 4

Dnes několikrát sprchlo, ale jinak nám počasí vychází. Sníh na sjezdovkách se zatím drží, ale i tam už prosvítají tmavá místa. Na okolních kopcích zbyly už jen sněhové ostrůvky. Sněženky jsme zatím nevypátrali, ale už kvetou i sedmikrásky. Máme za sebou turnaj v pexesu, výrobu šperků a první lyžování. Zatím maximální spokojenost. Zvláštní pochvalu si zaslouží místní hotelová restaurace, protože jídlo je vynikající! Návrat do školní jídelny bude asi dost těžký :-).

DEN 5

Dnes poprvé jsme museli některé děti budit, a to přitom celkem rychle usnuli! Po velkém úspěchu s pexesem jsme vyhlásili turnaj v dobblu. Ani ten nezklamal, byl to těžký boj. S přibývajícím blátem nám ubývá použitelné oblečení, snad si s tím pračky poradí.
Ráno bylo dost zataženo a chvíli i pršelo. Doufáme, že se všechno vyprší během noci a na zítřejší výlet na Pustevny bude svítit sluníčko!

DEN 6

Výlet na Radhošť neměl chybu! Všude bílo, na stromech krystalky a k tomu sluníčko. Paráda! Odpoledne jsme řádili v lese. Házeli jsme šiškami a budovali pravěké jeskyně. Stavění děti strašně bavilo. Aby taky ne, už to nějakou dobu nacvičují i ve svých pokojích, které připomínají brlohy medvědů. Zítra nás čeká balení, snad to nějak nacpeme do kufrů.

DEN 7

Celé dopoledne propršelo a dost se ochladilo, proto jsme se venku zdrželi jen málo a většinu času trávili hraním společenských her nebo s míčem v tělocvičně. Dokončili jsme pravěký deník a také jsme se pokoušeli vyrobit pravěkou zbraň, což (jak jsme zjistili) nebylo vůbec jednoduché. Stihli jsme i poslední bazén, lyžaři se rozloučili se svahem a také jsme naposledy promítali.
Večer začalo velké balení. Většina kufrů už je připravena, tak doufám, že se nám je zítra podaří taky zavřít. Některé pokoje se balily hodně živelně, proto předem prosím všechny rodiče, kteří v kufru objeví cizí svršky nebo spodky, aby je poslali do školy, kde je budeme předávat majitelům.

DEN 8

Loučení s hotelem a odjezd.

Dnes je 24. 04. 2024 | Svátek má: Jiří | Počasí v Přerově: 7.08 °C | Počasí zítra: 11.54 °C